Mail direct met ons over een vraagstuk of een kwestie
binnen 2-3 werkdagen krijg je een eerste reactie vanuit de Servicedesk op je mail
Kwaliteit@ Servicedesk
De Kwaliteit@ Servicedesk van de Coöperatie Kwaliteit in Huis is hét vraagbaak- en adviespunt voor leden die werk willen maken rond kwaliteitsverbetering van Kwaliteit van Bestaan.
Of het nu gaat om vragen over het Kwaliteit@concept, de ondersteuning bij audits, hulp bij het opstellen of herijken van kwaliteitsbeleid, of het toepassen van klantbeloften in de praktijk.
De Kwaliteit@ Servicedesk staat klaar met praktische kennis, actuele inzichten en directe ondersteuning. Snel, laagdrempelig en op maat.
Om zo de professionele slagkracht binnen jouw organisatie in het gebruik van Kwaliteit@ als kwaliteitsconcept te vergroten.
Zo versterken we samen een succesvolle toepassing van het Kwaliteit@concept en daarmee de verdere ontwikkeling van Kwaliteit van Bestaan.
De Servicedesk is per mail en per telefoon bereikbaar of stuur een berichtje via WhatsApp met je hulpvraag en/of opmerking.
Stel hier je vraag
Binnen 48 uur krijg je een eerste reactie