Inhoudsopgave

K@ Introductie

Binnen de Kwaliteit@Academie omvat het onderdeel K@ Introductie de basisoriëntatie op het kwaliteitsconcept Kwaliteit@. 
Dit onderdeel helpt deelnemers en organisaties om vertrouwd te raken met de fundamenten van het werken met Kwaliteit@. 
Het bevat onder meer:

K@ Klantbeloften

Introductie van de 10 klantbeloften die richtinggevend zijn voor het denken en doen in de organisatie, met focus op kwaliteit van bestaan.
 

K@ Bouwstenen  

Verkenning van de kernonderdelen waaruit Kwaliteit@ is opgebouwd, zoals dialoog, reflectie, eigenaarschap en cyclisch werken.
 

K@ Kwaliteit van Bestaan

Uitleg over hoe Kwaliteit@ aansluit bij het begrip kwaliteit van bestaan en hoe dit richtinggevend is voor professioneel handelen.
 

K@ Beginsituatie  

Handvatten om de startpositie van de organisatie of het team in kaart te brengen als vertrekpunt voor ontwikkeling.
 

K@ Opbrengsten  

Inzicht in de (verwachte) opbrengsten van het werken met Kwaliteit@, zoals meer betrokkenheid, verbeterde zorgervaringen en lerend vermogen.

Samengevat

Dit onderdeel legt daarmee het fundament voor de toepassing van Kwaliteit@ in de praktijk.